dinsdag 12 augustus 2014

Facebook groep Pijnloos leven voor mensen met chronischpijn

Elkaar ondersteunen in een leven met en zonder pijn.

Uit mijn praktijk weet ik dat ondersteuning tijdens de therapie, naast alle instructie's en professionele begeleiding als zeer prettig wordt ervaren bij chronische klachten.

Zo kwam de vraag van een patiĆ«nt of ik als therapeut een facebook groep op wilde richten. 

De groep is voor mensen die elkaar willen helpen en van elkaar willen leren hoe om te gaan met chronische pijnklachten.
Wat een ander helpt kan jou ook helpen. Durf ook aan elkaar te vragen waar loop jij tegen aan? waar zou jij ondersteuning bij kunnen gebruiken? Hoe los jij bepaalde zaken op. Vertel het of laat het horen in deze groep. 

Tevens zal ik zelf zo nu en dan nieuws uit het zorg veld plaatsen wat gerelateerd is aan chronische pijn klachten.
Regelmatig verschijnen er nieuwe onder zoeken en inzichten die gepubliceerd worden welke ik jullie niet zou willen onthouden.

Lijkt je dit wat wordt dan lid van deze groep Pijnloos leven voor mensen met chronischpijn
Heb je vragen over deze groep laat het dan in de reactie hier onder weten.

Laat mij hieronder weten welke onderwerpen jou interesseren dan kan ik gericht opzoek naar aansluitende artikelen. 

Hartelijke groet,

Trea Hillebrink
·

Geen opmerkingen:

Een reactie posten